wtorek, 4 kwietnia 2017

Krajobrazy na pocztówkach

Fotografuję krajobrazy od bardzo dawna. Zjeździłam praktycznie całą Polskę w poszukiwaniu
najciekawszych inspiracji i nadal planuję odwiedzić różne interesujące miejsca. Zdarzyło mi się również fotografować krajobrazy za granicą, ale nie mam zbyt często okazji do tak dalekich wycieczek. Wiele moich prac udało mi się bardzo dobrze sprzedać. Ostatnio zgłosiła się do mnie firma, która planuje wydać serię pocztówek prezentujących polskie krajobrazy.

Byłam tym bardzo zainteresowana, ponieważ mam niezwykle pokaźną kolekcję fotografii krajobrazów z praktycznie każdego rozpoznawalnego miejsca w Polsce. Zamówienie było jednak bardziej złożone, ponieważ wymagało uwiecznienia na każdym ze zdjęciu charakterystycznego drewnianego znaku drogowego. W związku z tym poproszono mnie, abym zrobiła zupełnie nowe zdjęcia, a na każdym z nich znajdować ma się ten znak. To zlecenie wymagało poświęcenia dużej ilości czasu, ale było bardzo dobrze płatne.

Obecnie jestem na etapie przygotowania zdjęć. Zaczęłam od fotografowania krajobrazów górskich, a powoli zmierzam w kolejne czekające na mnie rejonu. Planuje zakończyć tę przygodę na fotografii krajobrazu morskiego, który w Polsce jest dość trudny do uwiecznienia w zwracający uwagę sposób. Każdemu zdjęciu staram się poświęcić tyle samo uwagi, a znak umieszczam w najciekawszych miejscach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz