czwartek, 13 kwietnia 2017

Sesja ślubna nad morzem

Odkąd pamiętam, marzyłam o wzięciu ślubu nad morzem. Kiedy tylko poczyniliśmy z moim
ukochanym pierwsze przygotowania, ustaliliśmy, że zrealizujemy ten pomysł. Wybraliśmy odpowiednie miejsce oraz skontaktowaliśmy się z określonymi organizatorami. Kluczowy okazał się jednak wybór fotografa, który potrafiłby uchwycić nie tylko przebieg całej ceremonii, ale również piękno otaczającego nas morza.

Fotografia ślubna zawsze mnie fascynowała, dlatego znalezienie odpowiedniego zakładu było dla mnie bardzo ważne. Ostatecznie zdecydowaliśmy się na usługi fotografa, który zajmuje się przede wszystkim robieniem nadmorskich sesji plenerowych. Nie wszystkie jego prace to fotografia ślubna, ale ma on na swoim koncie wiele udanych reportaży ślubnych. Postanowiliśmy mu zaufać, dzięki czemu teraz mamy naprawdę wspaniałe zdjęcia ze ślubu.

Wybór odpowiedniego miejsca na sesję był decydujący, ale odpowiednie kadrowanie oraz dobór światła to zasługa umiejętności fotografa. Wszystkie zdjęcia prezentują się naprawdę wspaniale, a dodatkowo nakręciliśmy jeszcze relację video. Jestem bardzo zadowolona z rezultatu, w związku z czym gorąco polecam takie rozwiązanie. Każda nasza fotografia ślubna przypomina mi o tym przepięknym dniu, a także pozwala cieszyć się niezwykła urodą nadmorskiej okolicy, w której wykonane zostały zdjęcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz