poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Zdjęcia reklamowe dla restauracji

W zeszłym roku otrzymałam zlecenie dotyczące przygotowania całej szaty graficznej dla oferty
menu pewnej poważanej restauracji. Moim zadaniem było nie tylko zadbanie o wysokiej jakości zdjęcia, ale również odpowiedni dobór krojów pisma, kolorystyki oraz ogólnej estetyki menu. Widziałam, że będę miała sporo pracy. Fotografia reklamowa jest moją pasją, zwłaszcza kiedy mam okazję wykonać dużą ilość zdjęć aranżowanych.

Postarałam się, aby cała oferta menu przedstawiona została w zestawieniu z interesującymi elementami dodatkowymi oraz trafnie dobranym tłem. Spędziłam sporo czasu na retuszu tego zlecenia, jednak przygotowana przeze mnie fotografia reklamowa zawsze dopieszczana jest na ostatni guzik. Zdjęcia gotowych potraw wyszły tak dobrze, że wykorzystane zostały również w projekcie strony internetowej restauracji.

Podczas realizacji tego zlecenia bardzo starałam się, aby gotowe menu nie było sztampowe. Jednocześnie zadbałam o to, żeby prezentowało się bardzo ekskluzywnie i profesjonalnie, dzięki czemu zachęca gości restauracji do skosztowania każdej potrawy. Obecnie nawiązałam stałą współpracę z tą restauracją. Bardzo możliwe, że rozwinie się ona w nieco większą sieć, co byłoby dla mnie opłacalnym i dochodowym rozwiązaniem. Póki co cieszę się, że mogę tam zamówić potrawę z własnoręcznie zaprojektowanego menu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz